bavaria-ontour-2017.reismee.nl

ENGELANDVAARDERS DEEL 3

~~ENGELANDVAARDERS DEEL 3WEEK 26

Maandag 26 juniSTONELEIGHIedereen vertrekt langzaamDe Engelsen kwamen nog even afscheid nemen.Was toch een zeer leuk weekend.Naar STOKE BRUNERESHier is een waterway museumOp dat moment geen parkeer plaats gevondenBij de kerk op een groot grasveld gestaanDe kerk stamt uit 1620 Zeer oude graven er om heen

.DINSDAG 27 JUNISTOKE BRUNERESMorgens naar het waterway museumEr bleek toch een parkeerplaats achter te zijn.Koffie gedronken en met ene brain gesproken over de JANTINAAdvies om boven in NOORD ENGELAND TE GAAN KIJKEN. Daar was meer kans om mijn oude schip te vinden.Terug naar het grasveldWOENSDAG

28 JUNISTOKE BRUNERESEr was de vorige avond iemand langs gekomen dat ik hier niet mocht overnachten.Na een hoop geschreeuw wederzijds als ik 5 pond betaalde mocht ik blijven staan.Uiteraard het ik dat op deze wijze niet gedaanVond het gewoon chantage.Naar MILTON KEYNES bij de marina gaan staan en geslapen

.DONDERDAG 29 JUNIHOOFDPIJN en blijven staan vandaagNa de middag langdurig met BENZA gewandeldHaar pootje gaat wel weer Soms hinkt ze nog een beetje maar de snee is dich

tVRIJDAG 30 JUNINaar ABINGTONLA ROSE VIVENDA een pup Moeilijk te vinden maar ver buiten de stad Hier gestaanNaar LETCHENHAM gekeken voor de JANTINA DOCH HIER OOK NIETSTerug naar de pup LA ROSE VIVENDA

ZATERDAG 01 JUNIVANUIT D E PUP NAAR FANRINGTONEen wijngaard BRIGHTWEL VIGNARD.in WALLINGTONEeest nog even bij The BELL pup gekeken.Terug naar de BRIGHTWEL VIGNAARDLater bleek dat er een feest was t.b.v. van een 50 jarigeWel harde muziek avonds

ZONDAG 02 JUNIEerst kwanen er 2 damer vragen waarom ik niet op het feest was geweestHAHA wist niet eens wat er aan de hand wasEr stond een bord camping en ben er gaan staan.Later kwam de eigenares en mocht ik toch tot de volgende dag blijven staanWat een rust nu

WEEK 27MAANDAG 03 JULIOm 10 00 uur vertrokken.Heerlijke rustige plek.De 1e pup was geslotenIN READING bij de ALDI beschappen gedaan.Een parkwachter gevraagd naar de MARINADit was buiten READINGKENNET THAMES MARINAGeen Jantina bekend.Naar MARLOW bij station maar te warmOp een grasveld zag ik een camper en ben er ook gaan staanNa een uur kwam iemand zeggen van een filmploeg dat hij zou vragen of ik kon blijven staan Nee natuurlijk Er worden opnames gemaakt voor de serie MIDSOMMER MURDERSAdvies naar de camping 500 meter verderop.Aldaar vroegen ze 30 pond per nachtDus vertrokken.In MARLOW BIJ DE MARLOW DONKEY gestaanLeuke pup Avonds gegeten

DINSDAG 04 JUNIMARLOWSlecht geslapen vanwege straat herrie en dronken jeugdKoffie gedronken met taartNaar SLOUGHGeen marina te vinden.Wel 11 km verder Hier een uurje gestaan Naar ETONOok heir geen parkeerplaats te vinden.Op een grasveld gaan staan Maar ja na een uurtje ook hier weg gestuurd.Wel onderweg vlakbij de THAMES gestaan.Verder naar ALEXANDRA CARPARK WINDSORDIT is NAAST HET KASTEEL

WOENSAG 05 JULIWINDSOROM 0800 UUR STONDEN ER WEL AL 30 TOURINGCAR BUSSEN OP DE GROTE PARKEER PLAATSOm 900 uur naar WIDSOR CASTLEDit is de officiële residentie van Qeen ELISABETHlLange rijen voor de ingangBetaald 12 pndHeel erg warm en na een 1 ½ uur weer naar buiten.DE kasteel is zeer indrukwekkend Op de terugweg koffie gedronkenNa de middag vertrokkenEeerst getanktDaarna naar MARLOWHad om 1500 uur een afspraak voor BENZA Eeerst naar de Marlow BRUWERY en heb bier gekochtBENZA kwam na en dik uur geknipt en geschoren en gewassen weer heel knap te voorschijn.En dat voor 30 pondNaar WALINGTON naar een pup.Avonds hier gegeten en zeer leuke gesprekken aan de bar gehad

.DONDERDAG 06 juniEen pup onderweg stond geen overnachtingNaar HENLEY ON THAMESHet duurde 2 uur voordat ik door de stad was ivm een regatta feestIn WELWYN bij de ROBIN HOOD AND LIITLE JOHN PUPMooi groot grasvels onder de bomen.Avonds hier gegeten.VRIJDAG 07 JUNIWELWYNHeerlijk geslapenVandaag blijven staan onder de bomenGeld gewisseld bij de eigenaar want die ging volgende week naar ITALIEHEERLIJK RUSTIG EN REISMEE BIJGEWERKTTOT DE VOLGENDE RONDE

Duif en Hond

Mooie avonturen verpakt in een grote lap tekst...U ziet toch veel van Engeland. Leuk !