bavaria-ontour-2017.reismee.nl

Engeland vaarders deel 2

ENGELANDVAARDERS DEEL 2

MAANDAG 11 JUNI

OM 0900 UUR KWAM DE AA

Helaas kon hij niet ter oplekke repareren en moisten we naar TELFORT

Voor de startmotor van ISABEL

De AA heeft de peugot aangetrokken zodeat ze zelf kon rijden.en ik er achteraan.

Bij de garage werd een startmotor bestelt en om 1400 uur wasde auto weer gereed.

Daarna naar camping MUCH WENLOCH

DINSDAG 12 JUNI

MUTH WENLOCH SYSCHIE CAMPING

Hele nette camping

Het is een trust waardoor gehandicapten werden geholpen

Wel door ASCI geïnspecteerd maar deden niets met de prijzen.

Ik ging daarna naar CRAVEN ARMS MAMOUTH CENTRE\

Enfin geen mamouth te zien.

Bij weg riden zaten mijn schoenen onder de honde poep

Eerst schoonmaken

Daarna naar SAFARI PARK

Betaald 22 [pond

BENZA mocht niet mee park in

(DOE ik nooit meer haar achter laten)

In het park werd ik tegen gehouden door een parkwachter omdat er een fiets achterop de draager stond.

Dit was zeer gevaarlijk daar de apen en leeuwen er gek op schijn te zijn en die er af willen rukken.Via een zijuitgang werd ik uit de gavaren zone geloots.

Daarna STOUPORT ON SEVERN Hier was geen plek te vinden.

In HANBURRY bij een biologische boerderij (BRITSTOP) uit 1694

WOENSDAG 14 juni

Terug naar DROITWICH

Hier had ik heel veel sluizen gezien.Ik kwam weer in STOUPOORT TERCHT

Na de middag terug naar HANBURRY

Later kwam ISABEL ook terug

DONDERDAG 15 JUNI

Moeder SONJA is vandaag jarig

Morgens kofie met taartn gegeten

Daarna ging iedereen zijn eigen weg

In de MARINA vlakbij gevraagd voor de JANTINA (Mijn oude schip)

Doch onbekend.

In TEWKESBURRY naar deabdy geweest

Zeer oud en inposant

In CHELTINGHAM kon ik de Britstop niet vinden.

Bij de TESCO supermarkt terecht gekomen.

Avonds naar Naar MARLENE and BRIAN hun huis in CHELTINGHAM

Was een leuk weerzien

Later op de avond naar de POPPYFIELDS

Dit een groot weiland met stallen voor 3 paarden.

Wat een rust

VRIJDAG 16 JUNI

POPPYFIELDS

Marlen e was al om 700 uur morgens aanwezig om de paarden te verzorgen en te rijden

Om middag naar de RED LION on te SEVERN in WAINLODE voor de lunch

Avonds had ik ze uitgenodigd voor diner in de SEVEN SPRINGS

Hier ontspringt de bron van de THAMES.

Een klein sroompje den zeer slecht onderhouden.

ZATERDAG EN ZONDAG 17 18 JUNI

Rust dagen maar ook was dagen

WEEK 25

MAANDAG 19 JUNI

Na de koffie vertrokken van de POPPYFIELDS IN CHELTINGHAM

Naar WAINLODE naar the RED LION camping

DINSDAG 20 JUNI

Lang geslapen

Naar de MARINA in STRATFORD ON AVON

Binnen gevraagd voor de JANTINA doch ook hier onbekend.

In HATTON bij een kennel catery terecht gekomen.

Blijk ik toch bij de GRAND UNION terecht gekomen te zijn

De naam zegt meer dan dat het is

Wel op een stukjje 24 sluizen achter elkaar

ZELFBEDIENING

DE JANTINA had hier wel kunnen varen.

WOENSADG 21 JUNI

Er stonden nog 2 engelese campers en leuk beide families gepraat.

Deze gingen het weekend naar STONELEIGH MOTORHOME SHOW

DONDERDAG 22 JUNI

Eeerst naar WARWICK voor boodschappen.

Daarna naar STONELEIGH MOTOR HOME SHOW

BETAALD 55 PND VOOR 4 DAGEN

Elke avond muziiek van oude bekenden.

Overdag natuurlijk een markt van oude en nieuwe campers en toebehoren.

De muziek voor vanavond was van MARK ROBINSON & THE COUNTERFIELDS

Dit was een tribute to BUDDY HOLLY & THE CKROCKETYS

Zeer leuk een bekende songs

Op tijd terug naar BENZA want die heft een snee in haar poot.en bloeide

VRIJDAG 23 JUNI

STONELEIHG THE MOTORHOME SCHOW

Vamorgen over de markt gelopen

Pfffff zeer groot.

Er staan volgens de bewaking ongeveer 1200 campers en caravans en tenten

Ongeveer 8 voetbalvelden vol

Maar je merht helemaal niet dat er zoveel mensen zijn

Heel veel tussen ruimte en vluchtwegen

Met over al brandbussers op de hoeken

Kan de NKC nog eens een voorbeeld aan nemen.met veiligheids voorschriften.

EIndelijk een wegenkaart gekocht

Mijn andere is aan alle kanten gescheurd.

Avonds was er muziek van ROB DEE AS BILLY FURY

Voor mij onbekend doch voor de Engelsen niet

Die waren met deze muziek opgegroeid

Tussen door een wedstrijd in VINTAGE KLEDING FANCY DRES COMPETITION

Erg leuk om te zien.

ZATERDAG 24 juni

Een mobile wasserette heft mijn camper gewassen

Was nodig ook.

Later op de ochtend nogmaals over de markt gelopen.

ZONDAG 25 JUNI

Nogmaals over de markt gelopenm

Voor BENZA een zwemvest gekocht en later een tondeuse maar helaas werkt die niet goed.

Het weer is kouder en heeeel veel wind

Vanavond naar ELVIS PRESLEY muziek

Wie spelen weet ik niet

TOT DE VOLGENDE RONDE

Reacties

Reacties

SonjaM

Hoi Annette, leuk om je verhalen te lezen. Jammer dat je de Jantina nog niet hebt kunnen ontdekken. Zou toch wel erg leuk zijn. Ik ben gisteren thuis gekomen van reisje Noord Duitsland. Daar ook een keer naar de garage gemoeten omdat mijn handrem weer was blijven hangen.
Steden Schwerin, Wismar, Lubeck de moeite waard. Ook de natuur en langs de kust van de Oostzee. Op Fehnmarn geëindigd. Volgende week fietsen in Wolvega. Heel wat anders. Jij een goede voortzetting van de reis,, veel plezier en succes met verder zoeken naar de Jantina. Groetjes

Stjepan en corrie

Fijn dat je het naar je zin heb meis. Zeker met die golden oldy's avonden. Nogmaals beterschap voor benza een dikke knuffel van Benji en kusjes van ons xxx

J&J

Gezellige muziek daar, tikkie jaloers.
Wij zijn woensdag verhuist met 32 graden dus pfff. Nog veel plezier daar en geniet met volle teugen. gr J&J

Dennis

Leuk verhaal annet
Ben blij dat de camper weer oke is
Zo als je weet ben ik in china is een klein stukje verder ook de temp hier 35 tot 40 graden en noodweer ook gehad
Ik ben getrouwd hier
Gr dennis en naman hoogsteder

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!